Ben tesettüre girdim!

   Günümüzün tesettür anlayışını olduğu gibi anlatan bir karikatür. Üstünde başörtüsü olup da altında don bile olmayan genç bayanlar tesettürlüyüm diye ortalık gezmekte ve en kötü de yaptığının yanlış olduğunu bilmemektedir.


Hanım kardeşlerimiz ellerinden geldiği, dillerinin döndüğü kadar bu yanlışı düzeltmeye çalışmalıdır. Kırmadan, incitmeden hanım kardeşlerimizin elinden tutmalı, Allah’ın izniyle doğru yola almalıdır.

http://www.ismailaga.info

2 responses to “Ben tesettüre girdim!

  1. öyle tesettürü de ilk defa görüyorum öyle tesettür mü olur tesettüre girdim diyorsan her yerini -yüz ve eller hariç – kapatacaksın

  2. Evet gercekten buna az cok benzeyenler var maalesef. ALLAH cc yardım etsin. Altlarına dapdar strech Ler giyinenler cok. Kollarını azıcık modaya açanlar da var. Ne olacak bu milletin halı bilmiyorum. Lütfen dua edelim… ALLAH cc tesettür şuru versin iman versin insallah.

Bir Cevap Yazın

