Zaman Gazetesi Bir Milyon Tiraja Nasıl Ulaştı

   Hemen bizi Zaman Gazetesine veya bu camiaya düşmanlık yapıyor diye suçlamayın. Zaman gazetesini tirajı bizi ilgilendirmez. Ne kadar satarsa satsın. Ama çok ince bir ayrıntı var. Biz onu dile getireceğiz.

   Bu resim karelerini Bursa’dan bir arkadaşımız göndermiş. Kardeşimizin apartmanında bir tane zaman abonesi varmış. Ama kapıya her gün 3 tane Zaman Gazetesi bırakılıyormuş. Yani abone olan zat gazetesinden her gün 3 tane alıyormuş.

   Gazeteleri, gazeteye abone olan şahıs dahil kimse okumadığı için işte böyle de ucube bir görüntü ortaya çıkıyormuş. Okunmayan gazeteler sonuna çöpe atılıyormuş.

   İşte bizim temas edeceğimiz nokta da burası. Zaman Gazetesi ve aboneleri daha fazla reklam alabilmek adına veya gazetemiz çok satıyor diyebilmek adına veya her ne sebeple olursa olsun çok yanlış bir yöntem seçmişler.

   Düşünün 200 bin kişinin 3 er tane gazete aldığını varsayalım. Direk 600 bin yapıyor zaten. 600 binden 100 bininin okunduğunu da varsayarsak  geriye kalıyor 500 bin. 500 bin gazetenin çöpe atılarak ne kadar büyük bir israfa yol açıldığını da siz düşünün.

   Yani şunu diyoruz: ağaçlar çöpe atılmak için kesilmemeli. Nefsani hedefler uğruna israf yapılmamalı. Bu büyük israfı İslami faaliyetleri olan bir cemaat yapmamalı. Destek vermek her zaman güzeldir, insan bağlı olduğu cemaate böyle destek verir ama israfa yol açacak abartıya kaçmak müslümana yakışmaz.

www.ismailaga.info

45 responses to “Zaman Gazetesi Bir Milyon Tiraja Nasıl Ulaştı

  1. ya bizim altta nalburda alıyor ama birkere açıp okuduğunu görmedim aldığı gibi rafa atıyor sonrada çöpe atıyordur heralde. destek vermek güzel ama 3 tane de çok abartılı yani

  2. hahaha saman tv’nin saman gazetesi bir ikik ere aldım ama içinde bişey yok va çok saçma tasarımı var müsriflere allah akıl versin

  3. çok güzel bir konu tarafsız yaklaşmışsınız bu israfı görmeliler artık biz çok rahatsız oluyor

  4. Ben Bir Aralar Abilere yani Fethullahcılara Takılıyordum Derslerden Doalyı… Gerçekten 2 şer 3 er tane geliyor evlerine ama okmuyorlar zamanı geçincede yer sofrası yapıyorlar gazeteyi…

    gazetede su geçirmiyor…

  5. Zaman gazetesi’ne abone olunan evlerde malumunuz tek kişi kalmıyor. 1.000.000 a ulaşmak için herkesin hususi abone olması doğal bir şeydir.
    Son yıllarda malum medyada mütedeyyin kesime karşı yalan haberlerin eskiye kıyasla azalması herhalde durduk yerde olmuyor.
    Kaldı ki gazetelerde alındığı gibi çöpe gitmiyor, okunup kullanılıyor.

  6. selamun aleyküm bizim apartmana da bu gazeteden geliyor ama bu gazeteyi okumuyorlar amaç sadece çok okunduğunu göstermek ama israf ettiklerinden haberleri yok okumayacaksanız niye alıyorsunuz

  7. ben de aboneyim kardeşim bazen iki günde bir alır okurum kapıdan, bazen her gün okurum, bazen de vaktim olmaz hiç okumam… diğer gazetelerin durumu farklı mı sanki, genelini kahvehaneler ve iş yerleri alır arka sayfa güzelleri çok okunur… Bırakalım lütfen bu işleri, kimsenin nefsani hedefi yok, ya da diğer cemaatleri nefsani hedef düşkünü gibi görmeyelim… size söylemek bize yakışmaz, bize söylemek size yakışmaz… hepimizi kardeşiz bunu unutmayın…selamlar…

    • hepimiz kardeşiz de herkes yaptıklarına dikkat edecek islamı temsil eden cemaat, mensuplarına gazeteye abone olmazsan küfre yardım etmiş olursun,davaya ihanet edersin gibi laf ediyor.ayrıca gazetede çok af
      buyurun bir zamanların ya da şimdinin canlı kanlı bilmem neleri ile
      röportajlar yapılıyor transparan giyimli kadın resimleri gösteriliyor
      bunu söylemeye gerek dahi yok kimse cemaatine olan aşırı sevgisi ve
      milliyetçiliği sebebiyle yaptığı yanlışa kılıf bulmasın,yanlışlara a
      çıklama yapmaya çalışmasın

  8. ya kardeşim sizde herşeyi düşmanlık olarak görüyosunuz ne güzel haber yani aman kılınıza dokundurtmayın sonra deşifre olursunuuuuz

  9. Velevki okunsun ne var gazetede… Mümtaz Türköne’nin engin bilgileri bizi mutlumu edecek. Reklamlarda karıların giyimi eşlerimizi mutlumu edecek… Siyasi manipülatif hedef tayinleri toplumu mutlumu edecek. Ne var gazetede… Aman okuyun okuyun geri kalmayın bir eve beş gelsin on gelsin, bahaneler ardarda gelsin. Fatiha bilmez talabeler coşsun-koşsun

  10. selamu aleykum kardesler zaman gazetesi çok satılıyor dogru ama çok okumuyor heryerde zaman gazesıe abone oluyorlar ama hatır için oluyorlar gazete okumak içindir cöpe atılmak için degıl akıt gazetesının bır reklmaı var okunacak gazete kullanılacak gazete dıye:)))

  11. benim de tanıdığım bir sürü kişi var bir kendisinin bir hanımının adına abone olan. Adamların tek amaçları tirajı yüksek göstererek daha fazla abone bulup daha fazla reklam almak. Bu aboneleri de çok profesyonelce buluyorlar. Her meslek grubunun mahallenin temsilcisi var her temsilcinin de kotası var. Düzenli toplantılar yaparak temsilcilerin istatistikleriyle hesap soruyorlar kotan niye dolmadı diye… Toplantılarına katıldım oradan biliyorum bu sistemi…

  12. vay be çok ilginç ha aynı masonlar gibi çalışıyolar desenize. keşke bu mücadeleyi Hak için yapsalar, onlarınki kuru kavga

    • Sen nasıl bir suçlama yaptığının farkındamısın kardeşim? keşke iyi bir düşünseydin bu lafı yazmadan önce!Senin bilmediğin ne hak mücadeleri vardır belki o gazete için? insanları nasıl böyle zan altında bırakabilirisin?senmisin hakkı düşünen? öyleyse milyonlarca insanın hakkına girdin vesselam. Allah insaf,izan versin…

  13. ben de alıyordum bıraktık zaten tirajıda düşüşe geçti. bilmiyorduk uyarıldık elhamdülillah

  14. Abone yapmak için atmadıkları takla kalmıyor, reddediyorsun ikna olmuyorlar, birisinden kurtulmak için ne sıkıntılara girdim, adamı kırmak ta istemiyorum ama yapıştı bırakmıyor, sonunda anlattım durumuda kurtuldum, derin bir OH çektim.

  15. o grup kokmuş ve tefessüh etmiştir.bir kere gülenin mürşidi yok dersl
    i değil ayrıca tasavvuf devrinin kapandığını iddia ediyor kendi cemaa
    tine de ahir zamanda beklenen cemaat sizsiniz demiştir.o kadar çok saçmalığı var ki saymaya gerek yok gülenin evlerinde içki içilmesinde
    n tutn evde kalan kızların kimse olmadığında erkeklerle yediği boklar
    a,cemaat mensubu ablaların hamile çıkmasına faizin helal sayılmasına
    saz,gitarın meşruluğuna kadar yüzlerce soytarılık ve pislik içindeler
    ayrıca evlerde kalan her öğrenci zamana zorunlu abone artık gazetede
    transparan ve açık kadınlar boy gösteriyor bu gazeteyi almak caiz değil

  16. ben öncelikle bu yazının bu siteden derhal kaldırılmasını istiyorum şimdi yazmışlar yazının başına biz gazeteye ve cemaate düşman zannetmeyin diyor ama onun yaptığını site yöneticisinin yaptığını gülen cemaati muhalifleri olan kişiler yapıyor.Başta benim söylemek istediğim birşey daha var iislam dininde günümüzde bir çok cemaat, tarikat meshep v.b birçok yol var yol diyorum çünkü bunlar hakka ulaşmak iteyen yollardır sadece herbiri farklı bir yerden ulaşıyor yolun sonuna bence olması gereken bu haberi yayınlayan arkadaşların böyle düşünmek yerine hakkı savunan adaleti savunan içerisinde müstehcen hiçbirşey olmayan bu gazedeyi karalama eylemlerini bırakmalılar.(ayrıca tüm gazeteler su geçirir:):):))

    • zaman gazetesini evlerde kaldığım için özellikle okuyan ve takip eden
      bir kişiyim ve biz hak ve hakikat üzre olan hiçbir cemaat ve kişi ile uğraşmıyoruz.zaman gaztesi eski zaman değil.büyümesinin ve ‘her kesime hitap etme’ anlayışının bir sonucu olarak dejenere oldu bilhas
      sa ‘cuma,cumartesi ve pazar’ eklerinde islamla alay eden,mukaddesat
      düşmanı,fuhş ve çıplaklığı savunan kendini bilmez birçok ünlü ile röportajlar yapılıyor.bunu zıddını hiçkimse hiçbir şekilde iddia ve

      isbat edemez.ayrıca bir zamanlar ben de bu gazeteye zorunlu abonel
      iğin sonucu olarak aylarca para ödedim bir de milletten ricam zaman ve malum grubu savunanların kimsenin birşey bilimiyormuş gibi hareket etmemesi ve söz söylememesidir

      eket etmemeleri ve kimseyi

  17. Konyadan selam. zaman oldu saman, bunlar ne yaman 🙂

    diyaloğun gazetesine hayır diyoruz ve boykot ediyoruz. zaten 50 kuruşa düşmüş tirajı düşünce 🙂 🙂

    Diyalogcu gazete ve televizyona hayırrrr

  18. kimse kimseye iftira etmiyor.her şey ortada.aslında bizim birşey söylememize bile gerek yok.ben şu anda üniversite 3.sınıf öğrencisi-
    yim ve malum grubun evlerinde kalıyorum.bu söylediklerimiz gördükleri
    mizden ve sahih kişilerden-bunların arasında sağlam cemaat mensupla
    ı da var.geçenlerde bir arkadaşla konuşurken bana dert yandı ve’ho
    cam hocaefendi öldükten sonra cemaat çok kötü olup dağılacak hatta

    daha şimdeden neler oluyor dedi ve bir büyükşehirde(ismini çok
    me rağmen vermedi)cemmat mensubu(buraya dikkat!)ablalardan hamile çıkanlar old. büyük bir üzüntüyle anlattı-aldığımız haberlerden iba
    rettir.

    • ne iyisi be arkadaş arkadaşın dünyadan haberi yok herhalde siz çocuk
      mu kandırıyorsunuz hiç unutmam 23 mart günki gaztede bediüzzamanın ö
      lümüyle ilgili en ufak haber yapılmadı sizi gidi sahte nurcular sizi,
      siz nurcu değilsiniz fethullahçısınız bunu adınız gibi bilin!adamlar
      ictihad kapısı açıktır gerekirse alim olarak bizde zaman ve şarta uy-
      gun düzenleme yaparız’ diyen h.karamandan tutun,’kadınlar cuma namazı
      niye kılmıyor,kılmalıdır’zırvalıklarını haber olarak yaptılar.hadi in
      kar edin!sanki biz hayali gazte ve haber üzerinden konuşuyoruz,c.erte
      si,pazar eklerine bakmak kafidir ne olup bittiğini anlamak için!

  19. Nurcuları sömüren zaman gazetesi saman medya gurubu nurcuların üzerinden elinizi çekin. NURCULAR KENDİNİZ KULLANDIRMAYIN EY GERÇEK NURCULAR!!!

    GERÇEK NURCULAR UYANIN ARTIK. KULLANDIRMAYIN KENDİNİZİ

  20. Bizim 15 daireli apartmana Milli Gazete ben taşındığımdan beri (2 yıldır) kesintisiz geliyor. Gazete görmemiş binaya hemen her gün 3 tane SAMAN yığını bırakmaya başladılar.(ZORAKİ ABONE OLDUKLARI İÇİN) KAPININ ÖNÜNDEN HİÇ ALINMAYINCA Kapı önünde “ÇEVRE KİRLİLİĞİ” yaptığı kadar işi oldu. Çöpe taşımaktan yorulduğu için insanlar şikayetçi oldular ve artık gelmiyor.MİLLİ GAZETE Mİ?OKUMAM MI?DEVAM İNŞAALLAH.

  21. 5 yıl önce bir gsm şirketinden hat aldım. daha önce kullanılmış bir numaraydı. almamla beraber her ay zaman gazetesi abone servisinden birisi beni arayıp ”belkıs hanım, gazetemize yeni abone bulma kampanyamız başladı, katılır mısınız?” diye arıyorlar. ilk başta durumu anlatmaya çalıştım, numaranın değiştiğini belirttim ama anlamadılar. daha sonra işi çirkefliğe vurdum, bağırdım çağırdım yine anlamadılar. en sonunda işi gırgıra aldım, aradıklarında ”ben kocasıyım, buyrun” diyorum, ve ”Belkıs Hanım”dan habersiz onun adına kampanyalara giriyorum.bunların nasıl bir sülük olduğunu buradan anlayın işte…

    ha bu arada zaman gazetesi abonelerinin bir kısmı ev hanımıdır, zira cam silme işinde en iyi sonucu bu gazete veriyor, çizik bırakmıyor valla…

  22. Zaman gazetesi fetullah gülen nurcuları temsil etmiyor. Biz nurcuları alet ediyorlar. Nurcuları siyasete alet ediyorlar. Nur yolunu kirlettiler. yazıklar olsun

  23. Ayda 4 kere yapılacak zamanın dağıttığı deneme sınavlarına girmek için gazete aboneliği şartı koşmuşlardı dersane abonelerine 2010 senesinde fem dersanelerinde. Çorum – osmancıktaki fem de oluyor bu olay diğer femleri bilmiyorum

  24. benimde bir arkadaşım bu cemaattaydı her ay bveli bir kota veriyorlardı diyelim 10 tane yeni abone oda tamamlamak için yırtınıyordu bu şekilde bazıları kotayı tamamlayamayınca kendileri birden fazla abone oluyorlardı birde cemaatin kendi arasında toplantıları oluyodu namaz saati geliyor cemaatla namaz olacak imam diye başa geçirilen kişi kevseri okumaktan aciz
    kurbanda adam başı 10 -15 tane kurban bulmanız lazım paralarını alıp sizden sorunlu kişiye veriyosunuz bir keresinde birisi kurban bağışlamak için makbuz istedi onu bile veremediler eğer size verilen kotaları doldurmazsanız sürkli baskı yapıyorlar ve din adına fıkıhtan ilimde derleri pek olmuyor fethulah ın konuşmalarını dinletiyorlar zaten çoğunuda anlamıyorsunuz osmanlıca türkçe karışık konuşuyor sizden istenen yegane şey para herşey para için yapılıyor.

  25. ben eskiden senelerce evlerde kaldım.neyin ne olduğunu gördüm.ben zaman gazetesine üye olmadığım için kavga ettik benden adresimi istediler üye yapmak için istemediğimi söyledim ve vermedim daha sonra bir baska arkadasımdan adresimi alıp beni üye yapmıslar. bir kaç ay sonra benden para istediler ne parası dediğimde gazete ve dergi dediler. bende üye olmak istediğimi size söylediğimi hatırlamıyorum bana sormadan nasıl yaparsınız okadar hakdan hukuktan islamdan bahsediyorsunuz bu hak değilmidir bana sormadan üye yapıyorsunuz ve benden para istiyorsunuz dedim.basladılar anlatmaya işte bu bizim davamız sen bitane almıyosun bak (yanımdaki arkadasıma) bu cocuk 3 tane alıyo annesi babası 2 ser 3 er tane alıyor diyip bana örnek gösteriyodu.bu gazetenin tirajının artıp meclise girmesi lazım hizmet adına yapcaksın dediler.bende parayı verdim ve bu paranın size helal olduğunu düşünüyorsanız alın dedim ve cıktım o gün bu gündür eve gitmeyi bıraktım bidaha da gitmeyi düşünmüyorum. bana zamana üye yapalım dediklerinde bende onlara arifhan dergisine ben sizi üye yapıyım dedim ve basladıalr efendi hazretlerine ve cübbeli hocamıza laflar söylemeye ben ona rağmen anlayıs göstermiştim ama son yaptıklara tahammülüm kalmadı … ALLAH ISLAH ETSİN…. gerçekten sayid nursi hz. nin izinden yürümelerini nasib etsin inşallah..

  26. yorum yapan arkadaşlar nedense zaman gazetesine ve hocaefendiye karşı, bir müslümana yakışmayacak tarzda eleştiride bulunmuşlar ve nefret içeren kelimelerle yorum yapmışlar. Bütün müslüman cemaatlerin hedefinin Allah rızası olduğunu unutup asılsız iftiralarla bu müstesna cemaate yüklenmişler. Kuran’da “Düşmanlarınızın silahlarıyla silahlanın” derken sadece tabanca tüfek kastedilmiyor. Bugün en etkili olan silah medyadır. Zaman gazetesinin ve aynı fikriyatta yayın yapan diğer gazetelerin tirajının artması demek, din düşmanlarına daha gür bir sesle cevap verilmesi demektir. Hal böyleyken sırf sizin istediğiniz bir partiyi desteklemiyorlar diye koca bir cemaatin gıybetini yapmak burada yorum yapan arkadaşlara hiç yakışmıyor.

    • benimçalıştığım fabrikada personel müdürü bir şahıs var mevkisini yetkisini …ne dersen de işte pozisyonu sayesinde 20 kişiyi bu zaman gazetesine üye yaptı… anlayacağınız bu gazetelere üye olan şahısların hiç biri bu gazeteleri okumak değil yüzüne bile bakmıyorlar bende soruyorum madem okumuyorsun neden üye oldun…. kıramadım ne diyeyim adama ters mi düşelim… …içlerinden biri farklı yaklaştı konuya… (kışın iyi soba yakılıyo) varın siz gerisini hesap edin…

  27. GERÇEKLERİ GÖRECEĞİNİZE İFTİRA DİYORSUNUZ. SİZİN GİBİ KALIPLAŞMIŞ BİR CEMAAT DAHA YOK ŞU DÜNYADA. KIRIN ARTIK KALIPLARINIZI. AMA YOK KIRMAYA KALKARSANIZ ABİLERİNİZ SİZİ KAPININ ÖNÜNE KOYUVERİR

  28. ben de bir zaman abonesiyim.. bazen iş güç dolayısıyla gazeteyi okuyamadığım oluyor.. gazetemiz çok satsın diye birden fazla abone olanlardan biri de benim… fazla aboneyi eşe dosta gönderiyorum..genelde okunduğunu düşünüyorum.. ancak okunamayan gazeteler de olduğu doğrudur… israf edilen kağıtlar için bir çaba gösterilmesi gereklidir diye de düşünüyorum.. yani bu gazetelerin okunduktan sonra biriktirilip ekonomiye geri kazandırılması konusunda hem fikirim..

    ayrıca bir gazeteyi ortalama 3 kişinin okuduğu istatistiği var. yani gazetenin tirajı 1 milyonsa bunun 500 bini okunamıyorsa geriye 500bin kalır… 3 kişinin okuduğu düşünülürse yine de gazetenin 500*3=1,5milyon kişiye ulaştığı rahatça söylenebilir.. bir de internetten ve tv deki gazete programlarından takip edenleri hesaplarsanız bu rakam daha da artar..

    ülkemizde yaklaşık 5 milyon gazete satılıyor.. 1 milyonu sadece zaman gazetesi karşılamakta.. refik gazete tirajlarıyla bu rakam 2,5 milyonu buluyor.. yani özgür medya ülkenin basın gücünün yarısına ulaşmış durumda… bu sevinilecek bir durumdur.. ancak yeterli değil.. yüzde 60lara 70 lere ulaşmak gerek.. selametle efendim..

  29. GÖSTERİŞ BUDALALARI AKILLARI SIRA ÇOK SATIYORUZ ÇOK OKUNUYORUZ AYAĞINA YATACAKLAR. ULAN YERMİ BU MİLLET! AMA KENDİ CEMAATİ YER. ŞİŞİRİLME SATIŞ RAPORUNA BAKIP MUTLU OLAN İNSANLAR YER BU DOLMAYI AFİYET OLSUN

  30. bende evlerinde kaldım aynen böyle yapılıyor biz evde 3 kişi kalıyoruz 5 tane gazete geliyordu zaten kimsenin baktıgı yoktu üstten bir gazeteye bakıyorlardı atıyorlardı ve 5 tane geliyordu o zaman trajı 990 bin falandı altta resim olarak gösteriordu üsttekilerden emir gelmişti evin abisi dio 5 tane azdır trajımızı arttırmamız lazım 2 tane daha abone yapalım kimse ses etmedi ben karşı çıktım dedim verdiğimiz paralara yazık eve bide sızıntı geliordu her ay 5 tane bir kere bile birisinin açtığını görmedim ambalajıyla çöpe gidiyordu nede olsa cemaatin parası çok kimin umrunda israf falan ayrıldım zaten onlardan bi daha da işim olmaz 2 tane gayeleri var para ve milliyetçilik..

Yorum bırakın