İnternet Filtresi Cübbeli Hoca’ya darbe vurmak için mi?

İnternet sitelerinden okumuş olmalısınız. Haber şöyle;

   TELEKOMÜNİKASYON İletişim Başkanlığı internet servis sağlayıcılarına gönderdiği bir elektronik postayla katalog suçlar işlendiğini iddia ettiği sitelerin mahkeme kararı olmadan kapatılmasını istedi.

Yasaklanması istenilen siteler arasında cinsel içerik dışında yayın yapan sitelerde bulunuyor. Listedeki siteler arasında emlak siteleri, forum hazırlama siteleri, Ankara’daki bir kız yurdunun, Cübbeli Ahmet Hoca’nın vaazlarının videolarını yayınlayan bir site ile taciz ve istismar hakkında bilgilendirici yayın yapan bir siteninde bulunduğu da belirlendi.

   Düşünebiliyor musunuz; Devlete bağlı bir kurum Cübbeli Hoca’nın videolarını “kaldırın” diye emir veriyor. Elinde olsa hemen kapatacak. Yani mahkeme kararı da yok ortada. Kapatın emri veriyor. Bu demek oluyor ki; Birileri fena rahatsız oluyor ve devlete ait bir kurumun harekete geçmesini istiyor. Böyle başkanlıklara da herkes tesir edemez. Adamları olması lazım. Yapılanmaları olması lazım. Kadrolarının olması lazım.

   Cübbeli Hocamızdan rahatsız olanlar işi bakanlıktan ve başkanlıktan halletmek istiyorlar. Ve başkanlığı harekete geçiriyorlar. Bu güce ulaşmış bunlar.

CÜBBELİ HOCA’YA FİLTRE GELİYOR

   Şimdi anlıyoruz ki; 22 Ağustosta çıkacak olan ve 4 ünden birinin seçilmesi zorunlu olan filtreler de bu iş için kullanılacak. Cübbeli Hoca başta olmak üzere ehli sünnet alimlerinin ve cemaatlerin sitelerine sınırlama getirilecek. Filtreyi delmek de suç sayılacağından sizin gireceğiniz veya girmeyeceğiniz siteyi bu kurumlar belirleyecek.

   Evet, Cübbeli Hoca’nın ve ehli sünnet alimlerin sesi kısılacak, meydan internette de bidatçilere ve diyalogculara kalacak.

SESSİZ KALMA TÜRKİYE, EHLİ SÜNNET ALİMLERE SAHİP ÇIK, FİLTREYİ PROTESTO ET!

İşte başkanlığın iletişim adresi: Tepkini ortaya koy!

http://www.tib.gov.tr/iletisim

WWW.İSMAİLAGA.İNFO

14 responses to “İnternet Filtresi Cübbeli Hoca’ya darbe vurmak için mi?

  1. Bunlardan herşey beklenir. Bunuda yaparlarsa yazıklar olsun derim yanlızca yazıklarrr olsunnn

    • Diyalogcuların işi bu. Devlette kadrolaşanlar onlar. şi kökünden halletmek istiyorlar

    • AYNEN KATILIYORUM ,çoçuklari zararli sitelerden koruyacaklarmis ! EeeE Ne yapalim ? Hocamizi dinlemeyelim mi çoçuklara zararli siteler var diye ? Ben anlamam zararliysa bakma kardesim zorlami baktiriolar ahlaksiz sitelere ! Hayir hiç bir site yasaklanamaz demokrasi var hocamizin önünü kesemeyecekler vesselam..

  2. eğer böyle bi şeyi kasıtlı yapıyorlarsa yazıklar olsun sözü küçük kalır dünyalar kadar yazıklar olsun onların tuzakları varsa rabbimin de tuzağı vardır çünkü o en iyi tuzak kurandır vesselam

  3. Fethullah gülenin sansürü destekleme sebebi şimdi anlaşılıyor. işbirlikçi zihniyet devleti ele geçirince başımıza daha neler gelecek

  4. rütk ün işi gücü yok zaten boş şeyler peşinde koşuyo muhteşem yuzyıl gbi aşkı memnu gbi fuhuşu normal bisey gibi gösteren tv programlarını kapatmıyo ancak ahmet hocamızın sitesini engelleye allahından bulsunlar

  5. Allah hidayet versin.eger hidayetleri mümkün degilse dinimizi tahrif etmek istweyenleri.Ehli sünnet alimlerimizin seissini kısmak isteyenleri Rabbimiz perişan eylesin..Amin..!

  6. Çagdaşlık,demokrasi diye papağan olanlar,özgürlük anlayışları ancak kendileri istediği programları,dizileri,siteleri ne varsa kullanırken söz konusu olur zaten.Nerde türban,nerde din,Kuran varsa o kimsenin hakkı,özgürlüğü, olamaz.Bu nasıl çağdaşlıksa!!Allah seslerini kıssın bunların…

  7. internette HAZRETİ ALLAH CELLE CELALÜHE HAZRETİ PEYGAMBER SALLALLAHU ALEYHİ VE SELLEME HAZRETİ KUR’ANA alenen iftira ve hakaret ediliyor onları görmüyorlarmı bu hainler bu zalimler ALLAH CELLE CELALÜH DİNİ İSLAMINA uzanan elleri kırsın EL KAHHAR EL CEBBAR sıfatı ile cezalandırsın haddini bildirsin

  8. Buna kimsenin gücü yetmez Allah’ın izni ile biz buna engel oluruz kendileri ne zannediyorlar.Firavunmu? elimizden geleni yaparız o vaazları internette yayınlarız.Hadi gücünüz yetiyorsa engelleyin.

  9. merak ediyorum yorum yazanlardan kaç tanesi müslümanlığını yaşıyor. böyle rezalet olmaz müslümanın müslümana dediğine bak demesi dinimizde yasak kendinize çeki düzen verin .

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s