Cübbeli Hoca’nın sarığını kim sarıyor

Cübbeli hocamızın dağınık sarığı hepimizin dikkatini çekmiştir. Diğer hocalarda olan güzel sarılmış sarık, neden Cübbeli Hocamızda yok? diye sormuşuzdur. Öyle ya koskoca cemaatte sarık sarmasını bilen mi yok? Dolu Elhamdülillah.

Ancak bunun sebebi çok başka. Cübbeli Hocamız kendi sarığını kendisi sarıyor. Başkasının vaktini almamak, meşgul etmemek için kimseye sardırmıyor sarığını. Bu nedenle böyle bir görüntü çıkıyor ortaya.

www.ismailaga.info

8 responses to “Cübbeli Hoca’nın sarığını kim sarıyor

  1. Evet benimde çok dikkatimi çekmişti Allah razı olsun kardeşler çalışmalarınız çok güzel, gündem dışı. Allah yar ve yardımcınız olsun

  2. konuyu oyle bi anlatmışsınki mubarek tabiki kendisi sarıcak kim sarıcak eli ayagı tutuyor yemegeinide kendi eliyle yiyordur herhalde

  3. çok önemli ve takdire şayan bir şey doğrusu, Cenab-ı Allah bilir ya, abdestini de kendisi alyordur…

  4. Arkadaşlar bu yazıdan maksadımız şudur: Bir çok hoca sarığını talebelere sardırır. Ve çok güzel kusursuz sarık saran insanlar vardır. Cübbeli hocamızın etrafında da böyle insanlar olduğu halde o sarığını sardırmaz. Onların vakitlerini almak istemez. Bunu anlatmak istedik.

  5. oğluma hocamızı örnek göstersem iyi olacak sarığını sürekli bana sardırıyor😀

  6. ne mutlu ona onu yapamayanlar var o bile yakışmış ona bozuk sarık bile başında düzgün duruyor bana göre

  7. Alllah razı olsun paylaşım için bende geçen gün bunu düşünüyordum, rüyama bile girdi cenabı Allah Azümmüşan hazretlerinin nuru yüzüne yansımış bu sarık nedir böyle diyordum. derken uyandım. forma girdim, bu konuyu gördüm. hocamızın hikmetlerinden biri olsa gerek

Bir Cevap Yazın

