Kuran okuyan bülbüller, bizi umutlandırıyor…

Özellikle gençlerin oyalanması, meşgul olması için binbir türlü batıl oyunlar, eğlenceler varken Kur’an-ı Kerim başına oturup hafızlık yapan, ders çalışan minik kardeşelrimizi gördükçe umutlarımız artıyor. İnşallah onlar İslamın tekrar canlanmasına sebep olacaklar.  Dünyanın her tarafında, siyahı, beyazı ile bu medreseleri görmek mümkün. Allah onlardan, anne ve babalarından razı olsun.

ismailaga.info

3 responses to “Kuran okuyan bülbüller, bizi umutlandırıyor…

  1. Es-selamu aleyküm Ben 18 yasındayım medreseye gitmek istiyorum sizce cok mu gec kaldım çünkü babam çok geç kaldın dedi o yüzden göndermiyor.Ama ben o kadar çok istiyorum ki medresede okumayı coğu günlerim ağlamakla geçiyor.dua edin de mevlam muradıma nail eylesin inş.Allah’a emanet olun.

Bir Cevap Yazın

